nieuwe website BCF

Tuesday 22 February 2011

Op spectaculaire wijze en onder grote publieke belangstelling heeft de beschermheer van de Brabantse Carnavals Federatie de heer Wim van de Donk, de fonkelnieuwe website van de BCF in gebruik gesteld. Met het enthousiasme welke onze beschermheer typeert bezocht hij de diverse pagina's van de website en sprak zijn waardering uit over de professionaliteit van het ontwerp, de uitstraling en het gebruiksgemak. Hij prees de makers van de site, BureauZuid uit Tilburg, die nagenoeg belangeloos, kosten noch moeite gespaard hebben om de site optimaal vorm te geven. Rob van de Laar, voorzitter van de BCF, liep zo trots als een pauw, tussen de veren van de in groten getale opgekomen Brabantse prinsen en adjudanten.